Tagasi

Promo

“AdGorilla aitas Kelly uue kohukese 2018.alguses turule tuua. Kasutuses olid erilahendused, tegevused ja elevust jagus! Eduka lansseerimise ja kampaaniate tulemusena ületas esimese kuu müük ületas planeeritut 3 korda ehk eestlased sõid KellyBar-e mitu tonni rohkem, kui osati eeldada. Tänagi on AdGorilla KellyBar-le kindel ja kaasamõtlev partner. Oleme koos loonud lahendused üritustele, nagu SimpleSession, Tähtede Mäng, Latitude59, Maijooks, Tallinna Maraton, I Land Sound jm. Plaanime koos, kuhu ja kuidas, sealhulgas aitab AdGorilla tiim korraldada kogu logistika, paigalduse ja müügi.”. Lilian Talving,

“Ägedad trükitud kangaga kaetud offline lahendused liikusid "Mina tean" kampaania raames 40 ettevõttes üle Eesti. Täname südamest AdGorilla.ee vägevat tiimi, kes hüppas koheselt meie hullumeelse idee pardale. Meie kampaania emotsionaalne küsimus "Miks Sa teed oma tööd?" sai sellise loovlahenduse näol hoopis teise, lausa palju tugevama mõõtme. PS! Hullumeelsete ja pööraste ideede korral võtta ühendust AdGorilla.ee vinge tiimiga ja nemad aitavad Sul leida lahenduse.” Maris Viires, CV-Online Estonia OÜ, turundusjuht

Teostatud lahendused

Sul on turundus­­kampaania tulemas?

  • Promo on turundustegevus, mille eesmärgiks on teavitada ja veenda sihtgruppi tarbima toodet, teenust, kaubamärki, infot või teemat.

  • Turundustegevuse idee on suurendada teadlikkust, luua huvi, tekitada müüki ja tagada sihtgrupi brändilojaalsus.

  • Promo aluseks on tavaliselt turundusstrateegia ja -plaan, mis võib sisaldada nii offline turundust kui digitaalseid lahendusi või integreerituna mõlemat.

  • Promo aluseks on tavaliselt turundusstrateegia ja -plaan, mis võib sisaldada nii offline turundust kui digitaalseid lahendusi või integreerituna mõlemat.